- Editorial:
- MCGRAW HILL TEXT
- Any d'edició:
- 1999
- Matèria
- Quaderns de treball escolar
- ISBN:
- 978-84-481-2232-4
- Pàgines:
- 96
- Col·lecció:
- VARIAS
MUSICA 5 LIBRO+CASSETTE
CANO / COMELLES
1. Oda a l´alegria de la Novena Simfonia de Ludwing van
Beethoven. 2. Danses hongareses antigues de Quinze cançons camperoles
hongareses de Béla Bartók. 3. Coral de la cantata núm. 147 de Johann
Sebastian Bach. 4. Allegreto. Simfonia Núm. 100 "Militar" de Joseph Haydn.
5. Galop infernal d´Orfeu als inferns de Jacques Offenbach. 6. See you
later alligator de Bill Haley and The Comets. 7. La Ginesta de Vistes al
mar d´Eduard Toldrà. 8. Obertura de la Suite núm. 1. de l´Arlesiana de
Georges Bizet.
El llibre de text de 5è -primer curs del Cicle Superior- es divideix en
vuit unitats didàctiques en les quals es treballen els continguts
prescrits al currículum per a aquest cicle. L'eix vertebrador del llibre
són les audicions, a partir de les quals es desenvolupen els continguts de
cadascuna de les unitats. Aquests continguts es presenten de forma
globalitzadora, de manera que es consoliden els de cicles anteriors,
alhora que es treballen els nous d´una forma diferent, més d´acord amb
la maduresa de l´alumne/a. Totes les unitats es desenvolupen en un seguit
d´apartats fixos que són: Coneguem l´obra, Coneguem l´autor, Fem música
(cant coral, conjunt instrumental i lectura musical), i les activitats
optatives de I si cal més... (Més Músiques, Joc, Col·laboracions, Recorda
i En vols saber una mica més?).
· Cada unitat s´inicia amb una doble pàgina en què, d´una banda, hi ha
un dibuix relacionat amb el tema que s´estudia i, de l´altra, un breu
esquema dels seus apartats i subapartats.
· Al final del llibre hi trobareu l´apartat Músiques per a tot l´any,
cançons que podreu utilitzar quan ho cregueu convenient (independentment
del ritme de les classes). Aquest apartat conté les cançons de temporada,
unes amb les lletres i d´altres harmonitzades per flauta i altres
instruments.
Casset: Conté l´audició central de cada unitat i d´altres que qualsevol
noi/a d´aquesta edat hauria de conèixer, amb l´objectiu final que
l´alumnat disposi d´una discoteca particular en acabar l´Educació
Primària.